(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Cena regularna:
towar niedostępny
Dane techniczne
Rok wydania | 2010 |
Wydanie | I |
Wydawnictwo | Helion |
Seria wydawnicza | One press exclusive |
Liczba stron | 177 |
Wysokość | 210 |
Oprawa | miękka |
Stan książki | 5 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
30 dni prawa do zwrotu
Bez podania przyczyny zwrotu
Do 30 dni od odebrania przesyłki
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni
Kupując w Antykwariacie masz prawo zwrócić zakupiony przedmiot bez podania przyczyny. Jeżeli kupiony przedmiot Cię nie satysfakcjonuje, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego dostarczenia. Gdy przedmiot wróci do nas cały i zdrowy, otrzymasz od nas zwrot kosztów.