Jak kupować?

SPOSÓB A: PRZEZ TELEFON

  1. Zanotować sobie KOD PRODUKTU wybranych pozycji widoczny na szczegółowych stronach każdego produktu.
  2. Zadzwonić do antykwariatu w godzinach otwarcia (Pn-Pi 9:00-19:00, So 9:00-15:00) pod numer
    22-870-21-23 lub 510-445-596 i złożyć zamówienie podając:
    • zapisane kody produktów
    • dane do wysyłki
    • sposób zapłaty i odbioru
    • opcjonalnie: numer kuponu wraz z imieniem i nazwiskiem (lub kod), na jakie został wystawiony
  3. Po odnalezieniu produktów i potwierdzeniu przez pracownika antykwariatu - klient powinien dokonać przedpłaty na konto lub czekać na odbiór przesyłki za pobraniem (w zależności od ustalonego wcześniej »sposobu wysyłki«).

SPOSÓB B: PRZEZ NINIEJSZY SKLEP INTERNETOWY

  1. Aby złożyć zamówienie, trzeba zalogować się na swoje konto w naszym sklepie. Nowi klienci uprzednio będą poproszeni przez serwis o utworzenie swojego konta.
  2. Po włożeniu produktów do wirtualnego koszyka należy w tymże koszyku wcisnąć przycisk ZAMÓW.

  3. Następnie należy postępować zgodnie z poleceniami na stronie (np. adres wysyłki, sposób wysyłki, sposób zapłaty, zatwierdzenie). Jeśli zamawiasz nowy kupon to podaj w komentarzu do zamówienia imię i nazwisko osoby, na którą ma zostać wystawiony. Opcjonalnie jeśli chcesz wykorzystać już posiadany kupon, to w komentarzu do zamówienia podaj jego numer wraz z imieniem i nazwiskiem (lub kod), na jakie został wystawiony. Nasz pracownik sprawdzi, czy kupon jest ważny i poinformuje o kwocie do zapłaty.
  4. Nowe zlecenia/zamówienia otrzymują status "Oczekujące na potwierdzenie". Oznacza to, że przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, najpierw pracownik sklepu (w godzinach pracy) musi odnaleźć produkty i potwierdzić zamówienie. Na tym etapie proszę nie dokonywać żadnych wpłat na konto za zamówienie.
  5. Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, status zmienia się na "Przyjęte do realizacji". Na tym etapie sklep oczekuje na wpłatę należności lub na odbiór osobisty (w zależności od ustawień zlecenia).
  6. Po zaksięgowaniu wpłaty od klienta paczka jest wysyłana a status zamówienia zmienia się na "Wysłane".



Dokładamy wszelkich starań, aby szybko realizować zamówienia i wysyłać paczki w ciągu 2 dni roboczych. Może się jednak zdarzyć, że któryś produkt nie zostanie odnaleziony lub uprzednio już sprzedany, zanim sklep internetowy zostanie zaktualizowany (aktualizujemy codziennie). Wtedy kontaktujemy się z klientem odnośnie częściowej realizacji zamówienia lub jej całego anulowania.
Czytaj więcej w »regulaminie antykwariatu«

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium