
SPOSÓB A: PRZEZ TELEFON
- Zanotować sobie KOD PRODUKTU wybranych pozycji widoczny na szczegółowych stronach każdego produktu.
- Zadzwonić do antykwariatu w godzinach otwarcia (Pn-Pi 9:00-19:00, So 9:00-15:00) pod numer
22-870-21-23 lub 510-445-596 i złożyć zamówienie podając:- zapisane kody produktów
- dane do wysyłki
- sposób zapłaty i odbioru
- opcjonalnie: numer kuponu wraz z imieniem i nazwiskiem (lub kod), na jakie został wystawiony
- Po odnalezieniu produktów i potwierdzeniu przez pracownika antykwariatu - klient powinien dokonać przedpłaty na konto lub czekać na odbiór przesyłki za pobraniem (w zależności od ustalonego wcześniej »sposobu wysyłki«).
SPOSÓB B: PRZEZ NINIEJSZY SKLEP INTERNETOWY
- Aby złożyć zamówienie, trzeba zalogować się na swoje konto w naszym sklepie. Nowi klienci uprzednio będą poproszeni przez serwis o utworzenie swojego konta.
- Po włożeniu produktów do wirtualnego koszyka należy w tymże koszyku wcisnąć przycisk ZAMÓW.
- Następnie należy postępować zgodnie z poleceniami na stronie (np. adres wysyłki, sposób wysyłki, sposób zapłaty, zatwierdzenie). Jeśli zamawiasz nowy kupon to podaj w komentarzu do zamówienia imię i nazwisko osoby, na którą ma zostać wystawiony. Opcjonalnie jeśli chcesz wykorzystać już posiadany kupon, to w komentarzu do zamówienia podaj jego numer wraz z imieniem i nazwiskiem (lub kod), na jakie został wystawiony. Nasz pracownik sprawdzi, czy kupon jest ważny i poinformuje o kwocie do zapłaty.
- Nowe zlecenia/zamówienia otrzymują status "Oczekujące na potwierdzenie". Oznacza to, że przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, najpierw pracownik sklepu (w godzinach pracy) musi odnaleźć produkty i potwierdzić zamówienie. Na tym etapie proszę nie dokonywać żadnych wpłat na konto za zamówienie.
- Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, status zmienia się na "Przyjęte do realizacji". Na tym etapie sklep oczekuje na wpłatę należności lub na odbiór osobisty (w zależności od ustawień zlecenia).
- Po zaksięgowaniu wpłaty od klienta paczka jest wysyłana a status zamówienia zmienia się na "Wysłane".
Dokładamy wszelkich starań, aby szybko realizować zamówienia i wysyłać paczki w ciągu 2 dni roboczych. Może się jednak zdarzyć, że któryś produkt nie zostanie odnaleziony lub uprzednio już sprzedany, zanim sklep internetowy zostanie zaktualizowany (aktualizujemy codziennie). Wtedy kontaktujemy się z klientem odnośnie częściowej realizacji zamówienia lub jej całego anulowania.
Czytaj więcej w »regulaminie antykwariatu«